Jag ber om ursäkt!

jag ber om ursäkt att jag inte har skrvit i min blogg på TVÅ månader..
Men att inte ha internet där hemma é liksom problemet.. sommaren just nu é underbar, ledig idag men ska jobba imorgon och på söndag.. Ni vet måste känna lite cash innan jag börjar skolan igen:)
Om typ 24 dygn åker jag till Great Brittania! Kommar sakna Sverige känner jag, men att lämna hemmet för ett tag kommer nog göra mig gått!

Livet går vidare o nu ska jag till bara bar för första gången på nästan tre månader! har inte festat så mycket på siståne för att jag jobbat o då börjat oftast halv 11 o vem vill vara bakfull på jobbet! Framför allt inte om chefen é elak när man ´bakfull! 
Nej nu måste jag gå,, jag sa till min bror att jag egentligen bara skulle kolla mailen men när man fårchansen så måste man ta den!

Jag kommer anatgligen inte skriva förens den 25 eller 26 Augusti igen då jag ska börja skriva en dagbok om mitt äventyr i England! Hoppas alla har de bra och att ni inte har blvit röda som kräftor i denna värmen!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0