... bättre än Håkan Hellström...

Var i Ystad idag för att handla in de sista till resan men när jag insåg att mina pengar bara flytter iväg så fick jag ge mig...
Gick sen mot ÖP- torget för att handla något att äta.. men när jag kommer förbi KOPPEN så sitter en gammal klasskompis, Tobias (glad blev jag) sätter mig ner hos honom o dricker kaffe, snackar lite om vad han gör nu för tiden o om han ska släppa en skiva snart.. Japp sen säger han att han tycker vi ska gå till Keanan (vet inte riktigt hur hans namn stavas) o snacka med honom en liten stund.. Jodå vi ringer på Keanan öppnar dörren, vi hade skämtat först om att skulle stå med en öl i handen o otränad men nä.. Keanan har blivit en allvarlig man som ska börja plugga till lärare (hur man nu vill de fast man bara é 19 år...) Jaja han vill inte med ut på stan med mig o tobias. så skit samma Tobias o jag gick till en second hand affär på Wallanders hemgata o Tobias hittar en snygg kofta för 60 kr! Bra köp, eftersom den där koftan var ny (typ) tiden gick sen mötter vi hans flickvän Ellen (vackert namn må JAG säga) dagen tager slut o Ellen ska till Malmö, Tobias ska gå o klippa sig o jag åker hem...
Kramas o säger att vi hörs till vinter.... Undra om de kommer ske...
Jaja hoppas att han släpper en skiva o att han blir större en Håkan, eftersom Tobias gör fan i mig bättre musik än Håkan Hellström... O hur många gör de egentligen??

Lycka till Tobias!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0