nu e jag har!!!!

Finelly!! Nu e jag i England o har fatt tag i en dator med internet som funkar..
men skit i de nu.. Enlgand e ett trevligt land med mycket manniskor, o har bilarna pa fel sida om vagen, men va gor de,, Min vardfamilj e jatte rara och klassen e ocksa bra:)

Pa tal om mycket mannikskor sa de forsta engelsmannen sager nar man kommer hit e att "It`s a small country whit to many pepol" o de stammer, husen ligger sa tat in pa varandra att man inte vet var man ska ta vagen,.,. o det dar med att britterna har heltakningsmatta i hela huset e ocksa sant,, fast dock inte pa toaletterna o inte i koket heller.. men det e faktiskt skont att de har de,, nej ska nu ga o ha min forsta riktiga lektion!
Men jag skriver snart igen!!

Kiss kiss my darlings!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vad kul Ellen! Är så glad för din skull, hoppas du får det toppen där borta! Men liksom, tjena, är det inte lite snuskigt med heltäckningsmattor överallt? haha.

2008-08-27 @ 18:51:39
URL: http://benget.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hehe jo lite så små äckligt e de men va tusan,, jag har de fanta mig bättre än andra (hehe)

2008-08-28 @ 11:39:28
Postat av: Stefani

No no no! Nu är det såhär, att heltäckningsmattor kan man tvätta med RENGÖRINGSMEDEL i "golvopvaskemaskiner" som de säger i Norge, så det så! Men, det är iaf äckligt, håller jag med om:)

2008-08-30 @ 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0