Pubcrawling

Tjena hejsan gott folk!
Idag e de lordag och jag har snart varit har i en vecka!
Var pa pubcrawling igar (pubrunda pa svenska) skit kul!
Vi traffades alla forst utan for Loxdale (skolan) tog sen da bussen in till Brighton, totalt gick vi till 4 barer.
Den forsta var en vanlig pub dar vi tog varsin ol, sen skulle jag o Lisa (en tjej i klassen) prova en fargglad flaska, de var ol som smackade svamp (SKITACKLIGT!!!) Sen en shot pa de! Sen gick vi till en bar dar jag kopte en cosmopolitan for £3, vilket e valdigt billigt.. Toaleterna var ocksa en special upplevelse, eftersom det var en san lang ko till tjejernas sa bestammer vi for att ga till herranas, efter detta sa ska jag nog aldrig ga till en herrtoalett igen i england,, fy va aclkigt de var!!!
Jaja fortsatter med att ga till en ny stalle, dar vi tog en till drink som var dyrare over £5!!!!!
Vi galna svenskar dansar dar vilket ingen annan gjorde!
O vi fortsatter ga ivag sen till en gaybar! FUN FUN FUN!! Tingvalla slang dig i vagen! This is the stuff!!! Har behover man inte vara precis radd att bli antastade, trodde jag,., Joda en gay kille (tror jag) kommer lite val nara och skulle dansa o klanga, kul var de, men nar han sen kysser en pa halsen sa kan borjar undra om han var gay or stragiht eller BI.. Kommer aldrig veta de, men skitsamma!
Kul hade jag! Ska ut igen ikvall!!!!! Men forst ska vi nog till Brighton pier och kolla dar, kanske aka en karusell forst eller nagot!
Ha de bra gott folk!!!

Kommentarer
Postat av: Stefi

Heej! Vad kul att höra att allt är bra med dig! Verkar som om du har boat in dig och trivs! Kul läsning som vanligt:) Massa kramar:)

2008-08-30 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0