Snart är det dags!

I måndags var typ en av mina värsta dagar i mitt liv, morgonen började bra, men sen kl. 10. 40 insåg jag att jag hade kuggat på min uppkörning (FAN) lippad hela vägen hem med Annie brevid mig, vi fick göra en snabb sväng om till Brösarp o köpa choklad o ostbågar.. Sen kom Elin också med ännu mer choklad o munkar... Så min dag var onyttig...
Sen flött de på, plötsligt ringer min mobil o de står England..
Svara med försiktighet.
- Hej de e Ellen!
- Haaaaiiiii Ellen! This is Karen! How are you today?????
egentligen skulle jag vilja slänga på luren o börja lippa igen,,, fan att man måste snacka engelska just på min depp- dag...
-
Haha! I´m fine,, öhh how are you?
- I´m very fine thank you.. Well Ellen I have talk to Joan
(Joan é min blivand värdfamilj- mamma) and she told me about that you are coming to Gatwick before they come from Barcelona..
- Öhh yes...
- Well Joan and I decide that you come home to me first and then Joan pick you up letter, right??
- Öhh yes... But but, how do I come to you from gatwick..
- Oh you take a train or a bus to brighton, right, you know what I mean! right?
- Öhh yes...
- And then you take a TAXI from Brighton to my place, right you know what I mean!
- Öhh Yes, OK thanks..
- OK bye Ellen see ya!!
- Öhh Good bye Karen! Yes see you next monday!

Skit pommes!!! Gud vad jobbet de var,, jaja hon lätt väldigt rar!
Senare på kvällen stack jag o Annie till Tomelilla o såg på MAMMA MIA! Gud vilka heta killar där var med! Dagen blev ju lyckad, om man få se såna hetingar ;-)

Kom sen hem, men min moder var försvunnen, när jag sen går upp lägger sig så kommer Far upp o säger att Morfar é på sjukhuset,... Jaha.. nu var dagen absolut förstörd, varför ska de vara så!!!
Men Morfar kom hem,
träffade han idag, han såg ut att må rättså bra, han é ju ändå 86 år gammal.. Han sa till mig att sköta mig att inte gå själv i England o inte göra något dumt o att jag egenligen inte borde åka flygplan.. Kommer sakna honom... Jag kommer inte se han eller mormor förens till Jul igen..

Såg Moneybrother igår!! Så måndagen räddades ändå tack vara att se han o få hans autograf innan jag åker o höra mina favorit låtar med mina favorit tjejer Annie o Elin
                                   <Snart åker jag!>
                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0