Citat under denna tid!

Jag tänker nu försöka skriva ner några berömda citat ifrån England..

Katie: How do you say "thanks" in Hollandisch??
Marcel (en basshunter lysnaden lastbilchafför i Dublin) : You mean Dutch...
Hmmm.. historia Marcel.. Marcel var en holländar jag mötte på en pub i Dublin, jag försvann med denna man... O Katie o Josefine hittar inte mig förens dom bestämmer sig för att gå hem till Hostel vi bodde på o där står jag med denna man. Katie bestämmer sen för att vara lite trevlig o pratar med honom:D

Ally: Homoerotiken flödar!
Historia om detta. jag, Ally o Vicky bestämmer oss för att åka o se på en fotbollsmatch! O jag kom med denna lysande citat
Ellen: Detta är bättre än Charles street! 
Charles street är en gaybar i Brighton vi går till ibland, SKITGODA drinkar!

Ellen: Va! varför blev jag Huffelpuff?? De e ju för att jag e korkast...

Carl: MICHEL JACKSON SKA PÅ VÄRLDSTURNÈ!!!!!
Innan dess trillade han när dansade, sjöng och moppade golvet samtidigt.. För att se detta gå in på Youtube och sök på Mop n roll
De e en välsigt bra video:D

Ellen: Jag tror min Sims har blivit lesbisk (med en ledsen röst)
Historia: jag, Kaite o Josefine hade rätt tråkigt i Dublin så vi sov ofta men när jag inte ville sova så spelade jag Sims på Jossans mobil!

Ellen: One water, please!
jag fick en budweisser... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0