saknar tiden när man skrev rolig inlägg...

Jag kom på att jag saknar min gamla skoltid då jag skrev roliga inlägg på min blogg...
När de va så mycket som hände, men visst här händer de också..
Som det nya med "Ellen vill ha en hand på sitt inre lår"

De kan jag skriva om "Ellens hand på sitt inre lår"!!!
Hur kom vi då på detta fenomenet???
Jodå de var så här de var den första November.. Denna dagen var speciell eftersom vi hade fått studiebidrag och det var en Lördag och vi skulle supa oss så fulla och göra så många saker!
Jo de började bra: Champange lunch hemma hos mig, med Fanny, Lisa, Carl, Olle och Ally som åskådare till detta...
Lisa och Carl kräktes klockan tre på eftermiddagen!!!
Inget mer med de, sen gick vi till Hanna i vår klass för att fortsätta kröka järnet..
Vi hade lekar som Jag har aldrig, Sanning o Konka.. Skit kul..
När klockan blev mycket så bestämmde vi för att dra till Brighton, jag typ sprang för att jag vill in till Brighton (jag var full..) Olle kläckar sen idén om att jag vill ha en hand på mitt inre lår..
Ja säger (dumma jag) JA DE VILL JAG!
Alltså nu e de en idé om de att jag ska ha en hand på mitt inre lår, vilket jag kanske har fått några gånger...

hrmm.. alltså ja.. Kanske började allt framför allt efter jag var i Dublin med Katie och Josefine... När jag träffade holländaren Marcel.. Jo Marcel var ju söt:P och vi hade kul liksom (han vill jag skulle följa med honom till hans lastbil och lyssna på Basshunter, för dumma jag sa att jag var från Sverige och att ALLA holländare lyssnar på Basshunter, de gör dom visst... SUCK) Men liksom haha nej säger jag eftersom Katie och Josefine skulle bli oroliga om jag försvann, hade ingen mobil med mig så dom kunde ju inte få tag i mig.. 
Som sagt jag följde aldrig med honom till Lastbilen.. EGENTLIGEN va FAN e de för en raggningsreplik: Vill du följa med mig till Min lastbil, dricka lite öl och lyssna på Basshunter??
VA!!??
De va liksom praktiskt taget: Ska du följa med mig och ha sex?
Nu när jag skriver detta inser jag fan vad korkade jag va! Men jag skyller på att jag var full! Jjag följde aldrig till lastbilen (så folk kan andas ut! Även min moder, Mitt förstånd sa ifrån!) Utan han följde mig till mitt hostel sen gick han till sin lastbil
(han körde blommor föresten)..

Alltså de är nu därför vi har "Har Ellen fått en hand på sitt inre lår??" Tror jag.. De kan ju vara av andra anledningar också:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0