Arga Mammor.

Jag, Stefi, Agnes och Lisabeth satt på bookcafét o drack vår dagliga kaffe.. vi sitter och pratar om himmel o Jord som vanligt.. Sen kommer en Mamma in med sitt barn o vi alla tycker att barnet é väldigt söt...

vi börjar prata om att vi själva vill ha barn o pratar om de rättså länge om att Pappor har sina roller och att Stefi skulle tänka att vara ensamstående mamma..

När jag, Stefi och Lisabeth ska sen gå så säger Mamman som kom in o bara: Alltså va Fan é de ni pratar om?? Har ni några barn?? De é fan pinsamt o höra er!!! 
Hon totalt skäller ut oss!
Stefi o Agnes säger att vi tyckte att hennes dotter é väldigt sött o vi pratad för oss själva att vi ville ha barn sen..
Men hon fortsätter: Jag har tre barn. Nu GÅR ni här ifrån!
Men HALLÅÅ!!!!! Va har vi sagt som é fel??

Argsint Mamma.. VA FAN hon behöver inte skälla på oss om vi pratar.. Ingen annan hade lyssnat på oss o visste inte vad vi hade pratat om! Sen säger hon: Fråga de där killarna om va de tycker!

Men de va ju ingen kritik mot henne.. Och de inte HON som ska slänga ut oss från cafét..!! ursäkta mitt uttryck.. och sorry att jag skriver detta (det é inte mot alla Mammor, framför allt inte min syster som kanske läser detta..) Men Vilken JÄVLA KÄRRING!!! Nu får man inte ens prata om Moderskap längre, vi får inte prata om något!! För vi kränker varje människa med vårt prat visst...

Hoppas Agnes har det bra där,, stackare hon sitter där själv med en argsint Mamma..

Kommentarer
Postat av: avon

Vilken galning? Hoppas att hon inte beteer sig så emot sina egna barn!

2008-02-26 @ 14:06:45
URL: http://avon.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

hej, jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak;
Om min design ser likadan ut för dig som på bilden som finns i mitt senaste inlägg

mydearbylia.blogg.se/1204005591_en_frga.html

Tack så mkt.

2008-02-26 @ 14:08:26
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Madeleine

Alltså, såna människor är bara stör. Sär helt enkelt.

2008-02-27 @ 11:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0