Berättelsen om Elin. Av Ellen Nilsson och Stefi Mazdin

Mina damer och Herrar! Jag har skapat något nytt o fantastiskt! Berättelser om Sp3a. Ni såg att redan i går så skrev jag om Patricia o nu kommer en ny historia, varje dag(nästan). Min kompanjon är Stefi. En bedårande kvinna, som kan hitta på mycket! Denna é kanske inte lika rolig som den om Patricia. Men de é för att jag gjode den lite barnvänligare:) LÄS OCH NJUT!!!!!!!


Elin Gustavsson
satt på sin blogg och skrev veckan efter Studenten.
Plötsligt får hon ett inlägg där det står att Dagens Nyheter vill köpa hennes blogg.
Efter 2 månader så flyttar hon till den Kungliga huvudstaden och blir journalist.
3 månader senare så vet alla att hon har ett förhållande med New York Times chefredaktör.
De förlovar sig och hon flyttar till New York. Hon skriver kröniker och kallas för "den begåvade Svenskan"
Efter ett halv år bryter hon förlovningen med chefredaktören och flyttar direkt ihop med Daniel Ratcliff. Efter 2 veckor bestämmer de sig för att bjuda in nära och kära till Elviskapelett i LAS VEGAS, och gifter sig.
Brudtärnor är Ellen & Stefi. Bestmannar är Rupert och en rysk diplomat, The Weeding Singer är Tobias Svensson, en gammal klasskamrat till Elin o han sjunger "Can´t help falling in Love". 
Brudtärnorna o bestmannarna slår det gnistor om och bara efter en vecka gifter de sig!. 
Elin vinner flera journalistpriser och Daniel vinner en Oscar. 
De besämmer sig sen för att flytta till den idylliska Vik på Österlen. De får 5 vackra barn som heter Harry, Ron, Jossan (efter Elin syster), Stefi och Ellen. 
Och Elin väntar på sitt 6:te barn.
De är multimiljonärer och reser ofta med sin man till Afrika, Indien och Kina för att hjälpa föräldralösa barn.
Elin heter numera Elin Gustavsson Ratcliff.

Berättelse av Ellen o Stefi.

Fler kommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0