Good Bye Sverige! Good day England!

Jag fick min biljett från Sverige idag!

När jag gick ner till brevlådan så checkad jag läget o såg att det inte var något brev till mig.. Men efter att rota mer i Posten ser jag ett brev där det står Ellen Nilsson. Och längst upp tryckt BRAHESKOLAN... OHH MY GOD!!!! Springer direkt hem möter mina grannar men hinner inte prata med dem.. De förståd varför..

Slängde av mig alla ytterkläder o rycker upp brevet. o läser Du har blivit antagen till kursen Brighton HT 2008.

Ger ett lite jubel skrik o ringer till Annie och skriker i örat på henne... Oj! Öhh va kul!! Gud va du skriker i örat!
WWWWHHHHHEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Överlycklig fortsätter jag ringa runt till min syster som har tjatat på mig länge om att jag borde söka, hon blir jätteglad! Berättar sen för Mor. Jaha, men vågar du nu detta??
Men HALLÅ! De é väl klart jag vågar!!!! JIPPIYEAAHH!!! Måste fira på något sett... Haha jag kommer på något!
Ska kanske ringa till Mina andra syster med.. Hon skulle nog också bli glad.. O nu kan min käre Kusin bara hålla tyst!

Good Bye Sverige! Good Day England!!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Men grattis :D Hoppas du nu vågar ;)

2008-02-26 @ 18:14:56
URL: http://mandarine.blogg.se
Postat av: Elin

Gud vad kul Ellen! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

2008-02-26 @ 20:13:48
URL: http://benget.blogg.se
Postat av: Madeleine

Grattis Ellen pellen:)

2008-02-27 @ 11:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0