Irriterad

Jag kände mig halv krasslig idag i skolan. Och tänkte att man kanske borde skippa Ryskan idag för att komma hem lite tidigar, så att jag kunde läsa ut boken Hemsöborna.
När jag äntligen bestämer mig för detta är klockan halv 2... Går till en av Lärarna och ser så sjuklig ut som möjligt o med min utmärkta "sjuk"röst.. Såger jag att jag mår dåligt(vilket jag gjorde Måndagssjukan enligt Tobias). Jag går sedan Ner till NV för att Prata med ryskläraren.. Jag går förbi rummet vi har Ryska och ser en liten lapp...
"Ryskaeleverna! Ulf är sjuk idag, kolla på Fronter om Läxan till Torsdag"

Kiss My A**!!!!
Här har jag suttit o väntat på Ryskan i 3 TIMMAR! Då hade jag kunnat åka redan kl. 10.00!!!! Nix arg blir jag, men någ kände jag av min Måndagssjuka, matt går jag till Biblan o försöker vara duktig o låna kanske en engelskbok.. NEJ. Ingen låneri här inte.. Sätter mig istället på bussen hem o halvslumra, Arg för Ryskan och Arg för Körkortsteorin. Som jag aldrig klarar av :´( Men annars har dagen varit riktig bra:)

Kommentarer
Postat av: Elin

åååh, så himla typiskt för vår skola.. man får inte veta ett skit i tid..

2008-02-11 @ 18:18:20
URL: http://benget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0