Jag é så glömsk!

Hade ryska idag:) Jag var faktisk glad över de, efter som jag inte hade ätit frukost o inte druckit kaffe.. (Vi har Kaffedagar på Torsdagar eller på ryska Koffe s malako (kaffe med mjölk)
När jag kommer dit för en gång skull i tid. Ser jag att bänkarna é omplaserade.
FFUUUCCCKKK!!!!!! Säg inte vi har prov idag!!! Jocke i Ryska gruppen tittar på mig o flinar elakt, jag skulle kunna döda honom bara för de...

Jag går dirket till Ulf (läraren) o säger att jag hade helt glömt bort de o att jag víll göra provet på Måndag. Han tittar på mig o bara du glömmer alltid att du har läxor, har du ingen almenacka..
Klart som FAN jag har de.. Men jag hade inte med den just då o skrev inte upp de, DA!
 Han säger till mig att jag får göra mitt bästa idag för nästa vecka har vi lov...
Okej okej jag gjorde mitt bästa men SKIT va de gick DÅLIGT!!!! ARRGG!! De blir inte bättre att de é alla fucking hjärtans dag...

Hrmm har frågat Agnes o Simon va de tycker om namnet Sverre..
Agnes började garva o säga hrmm ja jo, de é väl fint. Men hade inte Einar nästan varit bättre?
Simon: Va é de för jävla namn? URSÄKTA de é min systersons namn! HALLÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0