Jag Erkänner!

Okej okej! Jag erkänner! Jag é lite av en skubbare,,, Har digitaltfoto. Men jag pallar inte hålla på i datasalen...
Så jag säger till Läraren som é rättså cool.. att jag inte é färdig med känslor så jag måste gå o fota mera:)
Liksom Hallå jag é Sjuk palla sitta o hålla på med bilder o fixa till dem! Nej o nu måste jag hitta någon att fotografera.
GUD VAD JAG HAR ONT I HALSEN!!!! Nej jag måste ut o gå en runda. . Jag pallar inte.. men jag måste.. jag måste sen stanna kvar efter skolan o ha teori... Buhu, borde ringa till mor o säga att jag inte mår bra,, AHHRRRGG Inte vara grinig! Jag borde tänka på Annie som hade 39 graders feber som ändå gick till skolan. Liksom vad gjorde jag när jag hade 39, 5 graders feber???
Jo jag tyckte jag låg inför döden, beklagade, ringde till Syrran o ynkade mig,, 

WHHOO! Nu kom Simon! Haha kan kanske få honom att vara modell igen..
Jag behöver faktiskt en modell..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0