Kaffe, böcker, Plugga.

Måndag är här och lovet é slut... Och redan nu har vi OÄNDLIGT många läxor..
Liksom Litteratur veteskapen så ska vi vara färdiga med det Förbanade Författarearbete nästa vecka..
Jag, Agnes, Stefi o Patricia försöker springa iväg från Läraren o gömmer oss på Skolans caféteria. (Hallelulja att vi slapp honom..)
Vi försöker de oändligt Många böcker vi har lånat på biblioteket.. Men som vanligt övergår samtalet till Något oviktigt Som Sveriges Skolors system i Betyg.. Visst de ékanske viktigt men inte när vi ska vara färdiga med arbete om EN vecka!
Nej vi fortsätter med att Jag, Agnes,Simon o Stefi bestämmer att vi ska till något café i stan för att halvplugga..
Men Agnes o Simon snackar sitt. Och jag o Stefi pratar om BH:ar, vilket é SUPER viktigt:-) Liksom hur ska en BH sitta och om vi har fasta eller vattninga Tits?? 

Stefi gick sen tillbaka till skolan medans Agnes, Simon o Jag gick till Stadsbiblioteket för att mest bara sitta o softa o låna massa böcker.. Jag själv var tvungen att hitta Astrid Lindgrens böcker om Kati. Vilket jag aldrig själv hört talas om att de fanns.. Men när jag väl har lånat dem ligger jag mest i soffan o halv sover.. 
Men jag försöker bli färdig med detta helvets arbete.

Jag listade ut att jag har druckit 2 Koppar Kaffe, Lånat 4 Böcker (En som é Evelinas) och har pluggat halvt som halvt i kanske 2, 5 timmar!!! Mina 4, 5 timmar i vänta på Ryskan går snabbt måste jag säga!! Jag lyckas fördriva tiden på något sett!!  

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, det där låter som mig. Pluggeri är inte alltid min starka sida, det vill säga - Aldrig!

2008-02-27 @ 11:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0