kommentarer från Tingvalla!

rickard: hehe.. hur mycket har du druckit ikväll.
Jag: hmm,, jag spyr ju inte!!

Madde: Haha han é SÅ SNYGG!!!
Madde om en kille

Annie: Jag ska FAN bli lesbisk!!!
Jag: inte med mig!!

Jag: HEJ BALDER!! Hälsa din syster från mig!!

Jag: ÖRKKKK!! Fan jag tror att jag måste spy, Patricia vi går någon annanstans!! (efter har sett en som har gått på arbetslaget.)

Komstad (Emil): Nää alltså jag kan inte dansa jag kan inte prata o mår inte bra..
Jag: Men va fan, Komstad!! Drick inte öl om du mår dåligt!
Komstad: Nej jag sköljer bara halsen, o sen spottar jag ut!

Jag: Alltså Madde, Var é christan? Jag måste se honom!!
Okänd kille brevid Madde: Jag står brevid dig..
Jag: Oj!! Hej!! Gud va kul att se dig!!

Elin O: Du jag sover hos Robin! Så jag åker inte med dig! Men jag kommer imorgon
Jag: Men va fan.. Nu måste jag gå ensam!
Elin: Men prata med Annie!
Jag: Hon står med Little.. Kul för mig...

Jag: André!! Ska du sitta där hela kvällen eller??
André: Alltså jag har precis satt mig där..
Jag: Men kom igen.. OOOOHHH!!!

Kommentarer
Postat av: Maddoss

Haha, det här är nog det roligaste inlägget du har skrivit :P MYCKET givande, tack Ellen, du förgyllde just min tråkiga vardag.

2008-02-04 @ 12:38:59
Postat av: Maddoss

Förresten, what's up with the 'haha' sa jag haha åt att han var snygg?:s :P , det måste varit åt nåt du sagt innan det.. ?

2008-02-04 @ 12:42:16
URL: http://maddoss.blogg.se
Postat av: Stefipefi

hahaha kul! Tur att man inte var där:)

2008-02-04 @ 15:15:34
Postat av: Elin

FÖRLLÅT för jag lämna daaaj ensam hjärtat :(
va juh ente alls min mening jue :(

2008-02-10 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0