WHOOO! VUNNIT HÖGSTA PRISET!!

Helgen é över men glad é jag ändå!!
För snart é de lov!!! Och då får jag (hoppas jag) se mitt PRIS! Eller mitt systers Pris snarare,,
Men men
Visst é de spännande!!!!

Det högsta priset är...... Min Systerson!! Pojken Karlsson!!!

What A Hallelulja Moment.. Blev Moster i Helgen=) Överlycklig? Svar: Ja! Har redan Elsa, min lilla gullunge. Men nu har Elsa fått sin lillebror.. En Nisse! Eller vad jag hoppas på en Joel! Det är fint namn. Joel Karlsson. Det låter riktig bra..
Måste föra över pengar så att jag kan resa till Skövde.. Typiskt Syrran att bo där uppe:´(  Nej ta MIG tusan hon får flytta ner!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Wei! Vad kul Ellen! Han var inte alls så ful som andra småungar ^^

2008-02-11 @ 08:55:46
URL: http://benget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0