AjDå!

Opps.. Jag gjorde nog Ingegerd arg idag:) Det var inte mening,, och det é absolute inte meningen att JAG blir sugen på kaffe precis när vi börjar lektionen...
Jag: Ingegerd, du alltså kan jag hmm,, springa ner o köpa en kaffe nu eller kanske senare?
Ingegerd: Ja, då får du göra det nu, för vi har inga pauser o jag vill gärna att lektionen börjar.
Jag: Jag kanske kan hålla mig..
Ingegerd: Varför kunde du inte tänkt på de innan, varför just nu?

Hade ingen svar på de.. Tusan...
Ingegerd kollad på mig med en sur min o jag fick sätta mig på min plats, kaffesugen o med en sur lärare..

Har några nya bilder på gång..


                           
Detta é några bilder från klasskamrater.. Kanske inte världens bästa.. men whatever..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0