Ett kärleks problem...

Min kompis har ett problem med en kille.. Jag satt brevid henne hela kvällen o sa vad hon skulle skriva till honom för att han inte skulle bli sårad.. Dagen började som vanligt att hon kommer hem till mig o pratar.. Men när hon kommer in genom dörren så tar hon upp sin telefon o vissar ett Sms..
Killen: Bara så du vet, så tycker jag att du ésöt..
(Min kompis svara inte på de för hon vet redan om det pga av en annan kille..)
Killen: Har du inget att säga??
(Hon fick sms:et efter att vi hade tränat, vad ska man säga till kille..)
Tjejen: Jag blir smickrad,, men vad ska jag säga?? (10 minuter senare kommer ett nytt sms från honom..)
Killen: Tycker du jag é dum i huvet?
(Jag får ingripa eftersom hon kör bil,, så jag fick skriva.. Men hon hjälpte själv..)
Tjejen: Nej jag tycker inte de.. Men det är liksom så att jag tycker om någon annan.. O vi känner knappt varandra...
Killen: Nej det gör vi inte,, men jag kan inte hjälpa att man blir lite kär i dig...
(Opps, ojdå!! Min tjejkompis, blir supersmickrad.. men hon inser själv att hon inte é kär i honom.. )
Tjejen: Ojdå,, jag é verkligen smickrad... Men... Gonatt vi syns..

WHAT A DRAMA!!!!!!!!! OJ!! Jag vet knappt själv vad jag ska säga.. Vem é det min kompis tycker om?? è det killen hon drömde om att gifta sig med.. Som var ett väldigt romantisk bröllop, tyckte hon själv.. Men mådde nog lite smått dåligt över.. Eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0