Friday..

Okej idag é de Fredag..
Vaknar alldelse för tidig för att vara Fredag... Jag trodde min syster skulle hälsa på mig så därför gick jag upp tidigt. (Se där Mårten jag kan gå upp tidigt fast jag inte har något jobb!) Men ack så fel jag hade, min syster kommer inte förens halv 10 o lämnar Klänningen jag ska ha i kväll och säger Jag börjar 10, måste åka. Ha så kul
Hrmm. tack... vad tusan då kunde jag ha sovit till kl. 9.00 i alla fall..
Men livet går vidare och jag fixar mig i ordning för skoldagens ända lektion RELIGION B. 
Kommer till Ystad o tar en omväg till Körskolan. Blev underkänd idag igen och gick då til skolan..
Upp för trappan möter jag Patricia.
Jag:  
Hej! Var ska du?
Patricia: Hem. Vi har ingen lektion.. Visste du inte om de?
Jag: Hrmm.. Nej...
Patricia: Ja men vi jobbar självständigt.. Ska du med till Malmö nästa vecka?
Jag: Nej. Varför ska jag till Malmö?
Patricia: För att festa så klart!
Jag: Palla... Men kan inte du komma till Bara Bar i kväll??
Patricia: Ehh nää.. De é SÅ tråkigt. O jag måste spara pengar till Turkiet.. (Patricia reser för att mest festa o dansa med killar som kan dansa (hon é halvcolombian.. ) O hon tycker att Svenska killar é de värsta man kan dansa med o framför allt på Bara bar..)
Jag: Men.. Jag é där ju.. Snälla!!!
Patricia: Nää. Men du får ha det så kul!! Trevlig Helg!
Patricia går glad ut ur dörren o jag står där o muttrar..

Kommer då upp till Korridoren.. o ingen, ingen av mina vänner é där.. Jo Lisabeth o Evelina.. Men ingen mer..
Var é liksom Agnes, Elin o Stefi???
Elin é visst sjuk..
O Stefi o Agnes é någonstans i skolan men man vet inte vart (Tusan!)
Ringer till Agnes mobil. O står vid hennes skåp o hör pling pling plinnggg!!
Okej
Agnes mobil ligger i Skåpet..
stefi då?
Stefi: Ahh Hallå??
Jag: Hej! Var é alla??
Stefi: Ahh Elin é sjuk, Agnes é i Skolan o jag é i Malmö.
Jag: Va?! Var gör du där,, Jag é helt ensam, vet du hur tråkgit de é o vara ensam! O vänta på att Annie ska komma!
Stefi: Jaja.. Men du får ha en trevlig Helg! Vi syns på Måndag! Hejdå!!
JJJAAAA!! Vilken fredag, ingen i klassen é här, Jo hittade Agnes som satt o pluggade...
Tråkigt!! Väntar att annie ska ringa en pling, så att vi kan gå ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0