Helgen

okej.. Helgen har varit o skolan har börjat igen. Annie Pannie hade fest hemma, vilket var väldigt roligt.
Vi åt, vi drack OCH vi lekte lekar! Vilket var jätteroligt:)
Men efter några glas o både Grabbarna Grus och Partypinglorna (lagnamnen) hade druckit några glas så blev man flörtig..
Hrmm Var med En kille..
Sen när man ser står med honom bakom husknuten så går den konversationen.
Killen: Visste é Annie söt!
Jag: Ehh va? Jo de klart jag vet att hon é söt.. Men vadå? é inte jag de då?
Killen: Mummel mummel.. Men jag har väl ingen chans på henne, eller?
Jag: é va?? URSÄKTA! (jag ser framför mig att jag ger en smäddesmäll till han, men jag bara står där) näähh nu tror jag att jag går!
Killen: Du, du behöver inte säga något om det som har hänt med oss...
Jag: ehh.. NÄDÅ!! Klart jag inte gör (Harkel)

Kommer in i huset o de första jag gör..
Jag: ELIN!! Vi måste på toaletten!

Hrmm. De é väl klart som F*N jag säger det till mina kompisar tror han att jag é så dum??
O sen när vi var ute i finrummet. Ja men då kyssar han mig igen..
O ja.. Räkan såg oss... Hmm O Räkan sa till Elin.. Så ja. Jag antar att de flesta vet om de:( 
Killar borde lära sig någongång.!! MOGNA!!!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jälva svin till kille! Detta ska spridas, jag vet vem han är, haha!

2008-01-29 @ 10:27:59
URL: http://benget.blogg.se
Postat av: Elin

haha, nej jag ska inte säga ett ljud till någon Ellen (a)

2008-01-29 @ 19:00:13
URL: http://benget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0