IT `S A BEUTIFUL MORNING!!

NOT!! Varför inte

Jag måste gå upp tidigt idag för att gå till skolan.. veahhhh!!! Nej jag ska inte klagga på skolan,, jag får gå i skola!! Det é inte alla som för de... 
Hmm, lyssnad på några gamla klasskamraters samtal igår om vår gamla klass.. Det känns så skönt att inte gå i den hemska klassen mer för man vet att de var världens mest falska personer i världen!!! Som en sak jag störde mig på så OTROLIGT mycket.. att min bästa kompis skulle vara kär i killen som spydde!! När vi hade återträff... Kom igen Annie hjälpte bara killen för att ingen annan gjorde de.. För den skvallerbyttan jag é så sa jag direkt till henne vad de andra hade sakt.. Jag har aldrig sett Annie så irreterade.. Återträff med 9M? NEVER EVER!!!!Bästa bandet!! Någonsin!!!


Kommentarer
Postat av: Annie

men Ellen..! måste du verkligen nämna det.. jag var inte så irriterad ;P

2008-01-16 @ 12:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0