Jag måste tacka...

Jag måste tacka Elin och Madde för deras underbara komplimanger för bilden på Elin!!! :´) Jag gråter en liten skvätt..

Helgen har varit lugn.. var med Annie, Elin O o Anna,,, Vi åkte sen till Björn i Huaröd.. Hrmm,, Inte så livat som vanligt.. Vet inte vad som har hänt.. Jaja Jag Annie o Elin var nyktra. Det verkad inte gå hem på dessa herrar som var där... Man behöver inte dricka varje helg.. Man mår fakitskt dåligt av de... Vi stack hem när Mårten, Jens och André stack... Då var där inte lika kul längre. vi var hemma redan 1!!! Det har inte hänt på länge.. 
Söndagen var ännu lugnar,, Jag, Elin o Annie åkte till TOMELILLA CITY!!! käkade Kebab på Roma, Där satt nog hela Tomelillas A- lag.. Efter att ha kränkt i den där äckliga kebaben. Bestämmde vi för att gå en runda(!).. En timmes runda trodde vi skulle räka..  Vi lämnade Elin i Tomelilla o stack hemmåt igen.. Där satte vi oss i Soffan.. börja dricka te o äta kaka!!! Vilka KRÄNG vi È!!!! Nej efter denna hemska helg bestämmde vi oss för att träna hela veckan.. Skönt.. Nej skolan börjar o helgen é över.. tyvärr..  OOHH Deprimerad..

JUST DE!! Kärleks historian é nog nerlagt. Jag tror att killen känner sig dumpad av tjejen. hrmm . Men vi får se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0