Mitt liv som gammal

Matsalsprat är det roligaste som finns!!! Allvarligt!!!!
Idag pratade vi om hur våra liv som gammla skulle bli...
Och jag har redan bestämmt om hur mitt liv som gammal ska bli...
Jag ska bli en tant som röker cigariller och dricker rödvin hela dagarna!
Men mína vänner säger då att jag blir alkis... Hmm NEJ det blir jag inte, jag dricker vin kanske varannan dag.. Det tycker jag låter normalt.. Men min kära Agnes säger: Ellen kommer sluta som en diplomat fru, med boaorm runt halsen och cigarillen i den andra.. Kanske ja.. Sen bestämde Agnes o Jag att vi ska ses när vi blir gammla.. Hon ska stå o baka bröd som en liten söt gumma,, medans jag ska sitta ner med mitt rödvins glas och cigarillen.. OCH min tatuerade ankare på underarmen och lyssna på Lars Winnerbäcks "Om du lämmnar mig nu".. Jag längta redan ditt ju!!!                          
                 image5

Kommentarer
Postat av: Maddoss

Jag kan också se det framför mig. Gud vad het du kommer att vara Ellen! Själv ska jag också stå och baka, men mest bröd. Du är välkommen hem till mig då på en nattmacka :D

2008-01-17 @ 10:25:43
URL: http://maddoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0