OH HAPPY DAY!!

denna dagen har varit bra! Vaknad upp på morgonen o lyssna på P3 som vanligt..
Jag gick i väg för att duscha.. Och kom på när jag stod i duschen att idag é det min vägdag.. Alltså ställa sig på vågen o se hur mycket jag har gått ner på en vecka..
När jag ställer tänker jag Äsch det  é inte lönt,, jag har bara krängt i veckan..
Men ack nej.. Nu ställde jag mig o märker att jag har gått ner 3 KG!!! (YYEEEAAAAHHHH!!! UNDER 80 gränsen!!!) Livet känns underbart.. Men eftersom jag sen står o speglar mig i spegelen, så märker jag att min bh har blivit förstor,, (FUCK I HELVETE) visst bra att gå ner,, men minder bra att titsen blir mindre.. Rhmm Jaja jag löser det på ett o annat sett.. Livet går vidare o jag märker OJ!! Bussen går snart! Mackan trycks ner i halsen o får borsta min tänder på 10 sekunder.. Munnen é inte fräsch men mitt samvete é rent!! O livet går vidare,,, Har Nutida konst idag, detta é verkligen OH HAPPY DAY!!!


Nemi 2JAG ÄLSKAR NEMI!!!

Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Fasiken vilken härlig dag. Trots att jag inte tänker detsamma om vågen och mig, osv så kan jag känna känslan av "Oh happy day" för dig.

Kramar Louise

2008-01-24 @ 15:53:53
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0