Tut tut o kör förbi...

Hrmm.. Jag o Annie var tränade igår som vanligt.. Och som vanligt så var Annie hos mig o åt apelsin när vi kom hem.. Vi disskuterade vad vi skulle ha för lekar på lördag.. Det var kul, vi kom på utmaningar till de vi ska tävla mot (Anders, Viktor o André) Helt plösligt ringer Anders till Annies mobil (som vanligt) o vi hade telefon"konferans" med mig, Annie, Elin O (som var i Sjöbo) , Anders o Mårten(Som körde som vanligt).. Anders o Mårten för för sig att Annie é hemma o försöker göra intrång.. Men ack Annie va inte där.. Utan de slösar på bensinen o kör hem till mig.. Vi måste gå ut (kl 22.00) för att de inte ska väcka hela byn med sitt jävla tutande.. 
Sen ber vi dem att åka igen,, o telefonkonferansen fortsätter..

De slutar med att jag é trött. o ber Annie att lägga på,, O man hör i Bakgrunden "Jag tutar i morgon när jag kör förbi"..  Jaja tänker man.. Skickar hem Annie o kramar o säger vi syns i morgon! Lägger mig, kan inte sova o får bara mardrömmar... Den helvetes klockan som måste ha gjorts av djävulen (enligt mig, på morgonen).. Ringer. Jag vaknar med ett ryck.. Duschar o går ner.. Min mor o Jag blir ovänner om att jag inte gör läxor, sköter inte teorin till körkortet.. o jag bara träffar mina kompisar hela tiden,, Vilket jag kan enligt mor göra på helgerna.. Sant så sant.. Efter en dålig start på morgonen.. går jag ut till bussen.. ett bländande ljus riktas mot en och man tror att man har sett slutet av tunnelen till himmelriket.. Men sen kommer det  TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  o man vet att Mårten har kört förbi... Gud satan vilken Morgon.. Inte bättre är det att jag får stanna kvar i skolan idag, o när jag kommer hem måste jag skriva färdigt talet som ska vara färdigt i morgon.. Min dag é åter förstörd...   


Jag var bara tvungen att lägga ut den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0