Andra Avenyn

Andra Avenyn suger! Jag menar riktigt suger!
Men ändå sitter jag o kollar jag på skitet när repriserna går på Lördagar.. (Har man bakfylla så e det en bra tidsfördriv) Men alltså de é riktigt dåligt.. Liksom han där "kriminelle" snubben som försöker leva vanligt liv igen med sin son, hans förre detta svägerska som han blev kär i och den förre detta svägerskans dotter! Men kom igen man kan inte bli mordhotade så många gånger utan att kalla på polisen!

Eller den där läraren som har förhållanden med sina 16 åriga elever! Nej men nu får man väl ge sig! Ack dålig TV totalt.. Och ändå tittar jag på skiten! jag känner mig som tio år, när Skilda världar o Nya tider gick! Nej tacka vet jag Hem till Gården, rikigt TV- dramaserie. Som jag aldrig hoppas ska sluta...

SVT skärp er! Fixa bättre TV! Vissa repriser på Beverly Hills eller något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0