Fest hos Adde!!!

Fest hos Adde!! Okej Anders fyller 19 år idag,, GRATTIS!!!! VI FIRA VÅR ANDERS IDAG!!!!

Förlåt Stefi att jag inte kom på din förfest.. Men de va liksom bestämt innan... Jaja hoppas folk har trevligt hos Stefi.. Sofie ringde till Mig!!.. Undrade om hon var full,, Men fel hade jag^^.. Äsch jaja.. Sitter o dricker BACKARIDE APPEL & MELON!! (Remember Mette forever and ever we drink backardi Melon på hultsfred..) Bye the way Elin o Madde.. Mobba mig inte nu för mitt inlägg!!!!

Torbjörn é ju här :S inte bra, inte bra... Men whatever. Vi é vuxna människor o om vi inte kan hålla ett normalt samtal så var de inte menig att DE skulle hända mellan oss.. fulla som fan !(Torbjörn hälsar!! erhh!) kISS my ass!!!!! 

Vi ses på Måndag..Eller innan... Jag förklarar mig innan...!!!!

Kiss, Kiss!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annie

...vuxna människor? han i så fall. :P gick ju verkligen bra för dej :D mohahaha.

2008-03-10 @ 12:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0