F*N!

Skulle ha lämnat in författarearbete idag till Litteraturvetenskapen..  Men eftersom jag inte hade gjort den så tänkt jag "Jag Skolkar idag!" Jag sa till Evelina att säga att jag hade missat bussen så skulle allt vara bra..  Trodde jag..
När jag gick ner för trappan i skolan för att springa till Hartmans så mötter jag läraren "WHAT THE ****!!!" tänker jag för mig själv..
Jaså... säger han..
Jag börjar svamla om att jag inte hade gjort uppsatsen o tänkte skriva den nu, o de var därför jag inte kom...
Han blir skitsur o säger till mig att gå ner till klassrummet...
Ajdå!! Men va tusan lektionen é jättetråkig så de é väl klart att man skolkar när man tar chansen! Men nej jag blir såklart påkommen... Pinsammt ? JA! Sen fick jag skämmas lite på lektionen... Sen var där en som tittade ner på en.. O man tänker "Lärarens gullegris, som aldrig någonsin skulle skolka!" 

Helgen ar annars bra, var på Tingvalla. trevligt trevligt:)
Måste köra med en kommentar där ifrån...
Henrik Malm- Möller: Hur känns det att dansa med någon som é 7 år åldre,, de inte många gånger du gör de?
Ellen:  Hmm.. för de första Henrik, du é bara 6 år äldre o för de andra jag har en bror o två kusiner som é äldre än du!
Henrik Malm- Möller: Jaja, just de ja.. Men du har aldirg sett denna sida av mig för? Du vet här står vi o dansar tätt..
Ellen: (Börjar snarta asgarva för vad han säger) Jojo,, de é sant,, Ja men de é väl trevligt o se denna sidan med(flört, flört)
Möller: Ja man ser många nya sider när folk é onyktra!
Ellen: Öhh.. Ja de é sant... Nä men nu é låten slut.!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

HAHA. omg, görs sånt fortfarande:S

2008-03-10 @ 16:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0