Foto o hormoner

De blev många "O"... Har foto nu så jag har varit o chekat hamnen i Ystad. O de var mina hormoner som styrde mig dit.. Känner att jag har blivit alldeles för stressad o kallsvettig.. Jag pallar inte bara att sitta i skolan.. Så när jag får chansen så har jag varit ute o gått i tre kvart.. Sen när jag hade körlektion så blev jag helt FREKY! Nä, alltså allvar..!

Jag blev helt uppstressad o liksom jag svettades som en gris så min lärare fick lugna ner mig... Hon till och emd skämtad om att jag borde ta en grogg innan jag kör.. Jag fick förklara för henne att mina hormoner står inte rätt till så de é därför jag mådde så dåligt...

Sen hade foto börjat så jag dit, satt i 20 minuter, sen tog jag en kamera o stack iväg fort som f*n, ner till hamnen o lugnad ner mig... Nej jag får försöka skärpa till mig o gå till lektionen igen, jag känner mig inte svimfädig nu..

Lite Fotografier på klasskamrater...


  

Kanske ska förklara,, Agnes é glad, men sen blir hon skitsur.. Stefi é överlycklig o hoppar som en dåre och Niklas, ja han försöker bara se öhhh,, Cool ut?? jaja jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fina bilder Ellen!

2008-03-13 @ 13:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0