GAHH!!!

Min dag é ingen bra dag.. Först ingen körlektion, sen inga lektioner överhuvudtaget o för de tredje!! Ett jävligt smaskande av alla 2: or och 1:or i korridoren..

Visst O JOY! för dom att de inte tycker alls de é jobbigt med sitt kyss smaskande,! Men vi treor o de andra i korridoren, som inte pallar med "smask, smask, fnitter, fnitter smask, smask, jag älskar smask dig..." Alltså kom igen! 
Visst jag låter som en jävla suris nu som jag vet inte vad.. Men va fan!! Palla lyssna på ljudet! Snart går man inte i skolan för man ska slippa allt!!!  GAAHHHH!!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA! där slog du huvudet på spiken!

2008-03-14 @ 13:34:32
URL: http://benget.blogg.se
Postat av: Madeleine

Äntligen Ellen! Slå dig fri och släpp lös dina agressioner.

2008-03-14 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0