Skola

Idag é de skola,, men när jag o min kompis Emma vakna så säger hon "FY FAN VA DE SNÖAR!" Ett hopp lysser för  mig jag kan kanske få slippa skolan, jag känner ävn att min hals värker. Vilket inte é så bra:'(
Sen ringer jag hem o frågar om de har sagt något på radion.. Men Nej. De var nog ingen fara..
Lite deppig börjar jag ducha o fixar till mig.. Lite Senare ringer Mor..
-Hej! Stanna hemma med dig! De é så jävlans halt!

Oh Happy day! Ringer till Agnes o säger till henne att hon ska säga till Roger att jag inte kommer p.g.a sjukdom och insnöing. För de har jag ju JAG har ONT i min HALS! De é ingen lögn känner jag.. Haha synd om klassen. Men jag antar att de inte många som kommer dit:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men Ellen, du är ju typ den enda som inte är här idag. Tom jag som bor långt ute på vischan kom hit och jag var inte innesnöad. Frågan är då hur Ellen som bor längst ut till stora "Express-vägen" kan vara innesnöad :P

2008-03-26 @ 12:12:46
URL: http://benget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0