Snöstorm

Påsklovet é här. Och jag sitter själv i ett hus o utanför é de snöstorm.. Hur många gånger har man  varit med om de??
nej Jag sitter själv i huset för att syrran o svågern har rest bort till Sydafrika och jag får vara barnvakt till en hund (Söte Tanja), 3 hönor (Dolly, Jolene och June) o jag tror 2 kattor, men jag har bara sett en..

Visst de é lite läskigt att sitta själv i ett stort hus.. O liksom. Syrran sa till mig att jag inte fick ha Tanja i sängen.. Men jag é mörkrädd o de gör liksom inte bättre att Syrran svamlar om Spöken... Nä så i natt fick jag tränga mig med en hund, som tog jättestor plats, jag kunde inte somna för att jag inte fick ha mina fötter va jag vill^^..
Nä jag får skriva på Projektarbetet nu.
Ha de bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0