Sveriges nya nationalsång

Jag tycker att Sverige behöver en ny nationalsång.
För de första: Jag kan inte vår nuvarande nationalsång, så de é en anledning (för mig dock)
För de andra: Den andra é ju tråkig (tycker jag) Visst nu när jag skriver detta så kanske jag får några hemska kommentarer av de som är patrioter till Sverige.

Men jag har hittat en så mycket bättre låt, (och antagligen om jag hade sagt detta någonstans i närheten av några som inte tycker om detta band så hade jag troligtvis blivit nerslagen..)

Kent- med Sverige.
Den é liksom hur underbar som helst och jag kan typ hela texten på den, de é t.o.m så att gamlingar som ringer in till "Ring så spelar vi"P4 vill höra denna låt. (okej jag har bara hört det en gång, men den Tanten var ju COOL!)

Nej, jag skicka till Riksdagen om att de borde ändra nationalsången.! Go for it!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

ALDRIG I LIVET! att vi ska ha en nationalsång som är skriven av Kent! Over my dead body baby! (please dont kill me)

2008-03-20 @ 21:36:37
URL: http://benget.blogg.se
Postat av: Ellen

Jo Elin! De borde vi! Kent ÄGER!! Puss Puss Gullet

2008-03-22 @ 20:54:38
Postat av: Nicole

Jag håller helt med dig :o

2008-03-25 @ 00:14:31
URL: http://mandarine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0