Förlåt Mette:'(

... Men jag é bara tvungen att lägga ut denna bilden:D

                                     Meeeeetttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeee<3

Den é ju så bra<3
                                                                        image50 <---- Kolla in sandras händer, värsta coola färgen på dom:)

  O kolla in Nicole hon också med världens coolast händer:)
 hmm jag tror att Agnes é lite ledsen över att folk inte städar efter sig:'(

 hrmm tror att de é Karl som é fotografen, hmm, egentligen ingen A:ar utan egentligen en C:ar men Whatever! 

 min Giacometi- staty innan den blev halshuggen (snyft)

 Söte Lisabeth! <-- elin pelin!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha, aw, vilka fina bilder :D

2008-05-09 @ 12:34:31
URL: http://mandarine.blogg.se
Postat av: Elin

haha, så kul. btw, du får skicka receptet på kladdkakan! :D

2008-05-09 @ 14:53:15
URL: http://benget.blogg.se
Postat av: Mette

öhm...ja verkligen het bild på mig:P tahaha

2008-05-13 @ 13:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0