helgen e over!

Jaha da var helgen over!
I fredags var vi ute igen.. blev en väldigt rolig kväll (hehe) Jag mötte Lisa, Olle o Sinan på den lokala puben i portslade o drack någon bier, tog sen bussen till storstan fick även med oss Ally, Sanna, Fanny, Josefine och Viktoria! gick sen till FOND (tror att de heter så,..) Där vi satt o myssstee,, hmm undra om bilden på Lisa o Sinan kommer ut (hihi)
 
Forsätte sen till WALKABOUT (inte gaybar denna gång) stanna där rättså länge, dansade loss totalt, skitkul. vi drack mer o mer och sen när vi skulle hem så gick först Sinan, Fanny, Sanna, viktoria o Ally o togg bussen,. jag, Lisa, Olle o Josefine gick till Burger King o köpte mat! GOTT!! när vi kommer sen till hållplatsen så e Sinan där.. Dock lurar Sinan iväg mig. Olle o Lisa till en telefonkiosk, medans Josefine o Sinan tar bussen hem. Jaja där står tre fulla svenskar i en liten telefonkiosk fryser o äter burger king i regn, Mysigt värre.. hmm ja, Vi kom hem tack gode gud.. Sen va de nykterhets dagen för mig o Lisa,, Vi, Ally o Olle gick sen på lördagen på bio o så The Dutsches(?) Sen åkte vi hem,, medans olle festade loss igen, hmm smygalkis (höhö..)

Mor o far ringde till mig o kollade hur jag mådde i lördesm fick säga att jag mådde hur bra som helst. Vilket jag gjorde..

O i söndes var vi på Creamtea.! Börjar lektionen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0