Livet fortsätter

Okej livet fortsätter här som valigt. på måndag fyller jag 19 år. Vilket e lite konstigt,, pratade med annie igår i 45 minuter o beklagade mig om att jag skulle bli gammal.. hon säger då bara "Hur fan trodde du jag kände mig!!"
har haft samtal idag med Gill ... Inget farligt med de.. hon frågade varför jag inte gör mina läxor, kanske mest för jag inte pallar, men de e faktiskt för jag har glömt min kalender på sistone så jag inte har skrivit upp, KORKAT! Men sant,.
Kan ju alltid berätta något roligt o crepy.. Jo de vissade sig att min gammla lärare Vicky som vi hade ett tag kände min gammla lärare i Tomelilla Marianne Lundgren!!!!!

de va ju läskigt om något, vågade knappt säga vad jag tyckte o tänkte om Tomelilla skola o sånt. men vad tusan. jag sa att jag tyckte om Marianne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0