"...ack ni så fantastiska män, som vet hur man..."

har sett "män" arbeta idag...
Eller ja arbetat och arbetat (Dom visade sina muskler) dom gjorde en present till sin vän som fyller 20 år:)
Så kär vänliga dom är och gossiga (Annie och Jag tyckte de när en av dom höll om den andra) Inte visst jag att bönder va såna..
Visst jag har sett andra killkompisar kramat om varandra, men inte dessa bönder.. Dom borde passa in på Charles street! Har alltid sagt de men jag tror att en blev lite sur på mig för de..!
Men dom hade ju fått så många ragg! Dock endast män!
männen på charles street hade väl tyckt att dom var så manliga och viljat sett deras muskler, känna på dom..
Sen kanske hade de slutat med hångel nere vid toaletterna,
HA! vem försöker jag lura?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0