Är i Uppsala:D

Jag Ellen Nilsson är glad:D
Är i Uppsala och hälsar på min underbara söta Vicky som jag lärde känna i BrajtonXD
Har haft de hur bra som helst,, Igår på väg mot Uppsala åkte jag in till Stockholm och träffade två andra kompisar, fanny och Lisa (Så himmla kul att se dom igen efter en sån lång tid ifrån dom)
Jag och Vicky var ute igår på ett ställe som hette BirgerJarl, efter som jag inte få gå på någon nation så fick vi gå på "Köttmarknad" vad Vicky citerade...
de var bra musik, god cosmopolitan (favorit drinken) och alldels för dur smirnoff ice! Vem FAN tar 68 KRONOR för 20 centiliter Smirnoff ice!!!!!! Jo jag kom ju faktiskt på att ARC i Brighton to 5 pund så,, MEN ÄNDÅ DE ÄR JU STUDENTER SOM BOR HÄR!!!!!!!!!!
Nej blev lite små sur över de....
Men vi dansade mycke (jag o Vicky är så jävla bra på dansgolvet tillsammans!!)
Och eftersom jag hade gott upp klockan 20 över 5 så gick vi hem klockan 1 från stället, nöjda o glada med kvällens dansade...
Vi vaknade inte förens 11 sen.. Så åt vi en lång frukost och tog de lungt för att klä på oss och sen gå ner till centrum..
Där vi hittad några snygga väskor som vi köpte och lite smått o gott.. Sen var vi på ett fik med många skrikande barn..
Goda mackor men för många barn som inte kunde sluta gala!
ja jo sen var de ju jag och Vicky som skrållade våra favorit låtar hem till hennes lägenhet när alla kunde se en (Vi var inte fulla)
Imorgon så ska vi åka ner till Stockholm och träffa Lisa och Fanny och äta med dom<3 En liten miniåterträff med (fattas dock Ally, Olle och Carl om ligan skulle vara samlad)
Men sak samma kul ska vi ha de och prata om minnen och snacka om annat skitXD
Nej nu ska jag äta kladdkaka och rycka min bok från Vicky:D

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad kul! Låter mysigt med återträff. Borde kanske fixa något sådant med vårat "gäng"? haha.

2009-03-07 @ 19:47:29
URL: http://benget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0