Beroende av kaffe...

Jag Ellen Nilsson har blivit kaffemissbrukare!!
Alltså verkligen riktigt Kaffemissbrukar!! Får jag inte mitt kaffe när jag vaknar så har jag ont i huvudet!! Totalt jättemuycket ont  i huvudet!!!
Detta kan inte vara liksom sant! Så i stället för att missbruka med panodil som jag annars hade kunnat göra så har jag drucikt ton med kaffe dom sista veckorna.
Är jag på jobbet så har jag alltid med mig piller också för att jag vet att jag kommer ha huvudvärk!
Nej, nej, Nej jag mår inte bra!!!
Gud MÅSTE få kaffe! Håller på att bli helt KNÄPP!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, som svar på din kommentar på min blogg: Men hallå Ellen, det är ju Christine, Sophies lillasyster. Haha, det vet du ju :P

2009-03-21 @ 16:00:33
URL: http://benget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0