GAHHHHH!!!

Jobbade 13 timmar igår på Brinkehem... Jobbigt... T.o.m en av mina pensionärer undrar Om jag inte skulle gå och lägga mig snart eftersom jag höll på att somna vid ett av borden.. Suck...

Hmm.. Dagen började bra iallafall, men sen när jag skulle byta om så hände denna hemska olycka, mina glasögon bröts mitt itu (FAN) Så det var bara att sätta på linserna fast jag är förkyld.
Ringer sen till min mor och förklarar vad som har hänt och försöker även få henne att betala hälften på mina nya blivande brillor.
Hon säger att jag ska ringa till Specsavers i Ystad, jo de gör jag... Finns ingen tid förens på Tisdag:D De betyder att jag kommer var glasögon lös i 6 DAGAR!!!
GAHHHHH!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0