MERLIN<3

När jag var iväg så tittade mina kära vänner på en serie som hette Merlin,, Denna serie handlar om unge Merlin som måste ta hand om den modige (men självgode) unge prins Artur...
SKITA DÅLIGT!! Och om jag var tvungen att se något så valde jag X-factor istället för Merlin (för de va ju bara en dum idiotisk engelska fantasilös serie) hmm.. Men sen var de ju när jag kom hem så ser jag att Merlin går på SVT1 på Söndagar..
Jag tänkte "WAWAWIWWA!! Den har jag redan sett, lika bra att sen den med svensk text så jag fattar nåt:)" Nu är jag fast!! Helt underbar fantastisk MERLIN!!!
Snälla Gud hoppas att andra säsongen kommer!!!! Hehe vet vad som händer i det sista avsnitten för de har jag redan sett!
Just de Wallander på engelska! Skitbra!! Se de om ni har chansen! Fatta va jag skröt för John and Joan när Hartmans café syntes lite "TITTA TITTA!! MITT FAVORIT CAFÈ!!!, BUHU!! JAG VILL HEM!!!!"

 
Dom är ju så HOTHOTHOT (I'm in Love..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0