stunder i mitt liv

jag har börjat tänka..
På alla mina pinsamma stunder.. Vilket man inte kan räkna, för det är rätt många som har skett i mina dar...
En av dom var när jag var i Tomelilla med min bästa vän Annie.. De var väl vid fem tiden och jag skulle hämta mina linser hos min optiker.. No big deal.. Men sen var jag tvungen att ta ut pengar:( 
Men sen var de när jag gick till banken då.. Går förbi "Niklas närbutik" och pratar med Annie, sen kommer 2 killar ut ur affären och den ena killen var typ super snygg (i mina ögon, inte Annies..)  Och jag bara tappar luft och typ gapar som en fisk, jag trodde att jag skulle dö över detta. Annie säger till  mig "Fan va du är pinsam!" Haha jo de va jag ju.. Har aldrig tappat luft och talförmåga för en kille! Jag måste ju vatt sjuk eller nåt!
Jaja de var ju bara en :D

Eller den gången när min kompis Olle sov över hos mig utan att mina värdföräldrare visst om de...
Jo Olle, Sinan och Jag hade varit med Lisa och Katie på St. George och druckit massor av öl..
Helt plötsligt så blir jag, Olle och Sinan jävligt hungriga på kebab... Så vi tre bestämmer för att gå till "Golden Gril" på Portslades parad gata! 
Så mitt i natten (eller ja elva på kvällen) går vi ner på vinst eller förlust för att hitta en nattöppen ställe på torsdags kväll..
Jo vi hittar en och vi äter, sen så skulle Sinan till sitt ställe och slagga och Olle och jag skulle åt samma håll.. Och vi började gå. Men sen var visst Olle lite mörkrädd och för full för att gå hem så vi bestämmde att han skulle sova på en madrass i mitt rum, sagt och gjort han gjorde de..
Sen på morgon så skulle Olle göra ett besök på "den kungliga toaletten" då mötter han mina värdföräldrars vän och inneboende Nigel!
AHH! Jag öppnar mina ögon och spetsar öronen:
Nigel:  And HOW are you?!
Olle: Öhhh.. I´m Ellens friend... med liten darrande röst..
Nigel: Oh really?
Olle: Ehh Yes.,

Olle kommer senare in efter sitt besök på toan lite små skakig över att sett Nigel i morgonrock.. (Jag förstår han!)
Senare när jag kom ut möter även jag denna man..
Nigel: Ellen, have you been a nauty girl??
Ellen: Haha.. No Nigel I havn´t been nauty.. His just a good friend..
Inget mer med de.. nigel gick till jobbet och inget med de. Vi gick sen till skolan och fick förklara för alla att det inte hade hänt något mellan oss två!!! (där av senare kom Ollen in i bilden men det är en senare berättelse)

Senare på helgen när jag mötte min värdmamma Joan
Joan: Ellen, Nigel told me that he meet a boy outside your room yesterday..
Ellen: Ehmm... Sorry about that.. That was Olle..
Joan: Awhh.. Is Olle a friend or just a REALLY good friend?? ;D
Ellen: Haha his just a friend...
Joan: Aha ok.. Just want to know. i love gossip:D You know Nigel just run down to the kitchen and told me "There´s a man upstairs!"
Ellen: hmm.. yes I know, sorry...
Joan: That´s ok Love!

Ja jo sen hände samma sak igen, inte med Olle dock utan med en annan kille dock fick den senare kille se min värdpappa i morgonrock i stället!!
STACKARS MIG!!!! Som fick alla blickar på mig plus även John and Joans vuxna döttrars blickar!
Never ever this will Happing with me again..
Mer berättelser om mina stunder kommer:D
Kommentera gärna:D Madde och Elin:D

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHA, skithärligt ju!

2009-03-21 @ 14:13:49
URL: http://benget.blogg.se/
Postat av: Lilla Ego

HAHAHAHahahh!



klockrent, du är bäst ellen! :)

2009-03-31 @ 20:49:28
URL: http://amigone.blogg.se/
Postat av: Lilla Ego

HAHAHAHAHHAHAHAHAH!



du är bäst ellen :)

2009-04-02 @ 21:12:55
URL: http://amigone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0