Linköping

Sitter i mitt rum på Åsgatan 2 i Linkan och ska plugga.
Ringde till min gode vän John (snart även sambo) för att bli peppade. Han sa till mig vad jag borde läsa först i den förbannade boken kallade "Texter från Sapfo till Strindberg". Men min nuvarande roomie kom hem från Västerås så jag tvingade honom att gå ut med mig.
Mycket roligare tyckte jag.
Jag, min roomie Aron och min fantastiska John har fått tag i en lägenhet på Rydsvägen 148C. Vi är väldigt lyckliga och längtar tills vi kan flytta in.
Jag och Aron är väldigt aggressiva på våra grannar. Nä om jag skulle plugga då helt enkelt.
Trevlig kväll med Varbergs- Linnea ute på HG. Stötte på några konstiga LinTek- studenter som var väldigt nördiga och väldigt närgångna. Tack gode blev vi räddade med att bussen skulle precis gå då.
Läskiga LinTek. Tacka veta jag folk som läser i STUFF och SeKeL.

Kommentarer
Postat av: john

omg sötnos, du är ba sååååå bäst

2011-09-17 @ 13:03:11
URL: http://johniee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0