Yes, box!

Jag Ellen Nilsson ska kanske försöka skriva i bloggen igen(Good luck with that)
Sitter på first hotel och ska snart göra sig i ordning för Ost, vin & poesi kväll med SeKeL (de är där man ska va liksom)
Well köpte ett par nya skor som var väldigt fina måste jag säga. Dom andra är ju äckliga att man egentligen borde slänga dom i soptunnan. Men ett par Björn Borg (svarta- vad annars). Tittade lite på klänningar till fin- sittningen nästa vecka. Men hittade Ellen något? Nä. Sen ligger jag nog mellan två storlekar vilket blir svårare att hitta något. men bra att man går ner lite :P Jag är så glad över mina skor!!! Jag får nog gå o titta på dom en gång till. Nu har jag på dom också :D
Men klänning fin- sittning nästa vecka och Ellen måste ha något fint. Fan jag har ju bara med mig sunk kläderna... Och om jag också ska på fin- sittnig med Agnes bland jurister i Uppsala! HALLÅ! Jag vet ju inte hur dom människorna är. Men jag har redan sagt till Agnes att hon redan är en snobb (Men jag älskar dig ändå)
Nä om man ska göra sig färdig:)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0